Likt en fura

Mitt namn är Tom A. Hawk och jag är god vän med S-Å Gen. Jag kommer tillsammans med honom ta fram yxan och brutalt hugga ned folk, fä och andra idiotiska fenomen i världen. Det kommer att handla om allt ifrån situationer, koncept, personer, åsikter och annat dravel som samhället bjuder på.

Tänkte börja med det jag valt att kalla "belöningsmailet".

Belöningsmailet kommer från chefen. Det kan innehålla tiill exempel en gratulation för ett väl utfört arbete i ett projekt eller ett "bra jobbat" om man kanske dragit in en affär åt bolaget.

Vad får man ut av detta? Jo ytterliggare en mail i papperskorgen. Det är allt. Ingen vill väl ha ett mail när man presterat något på arbetet? Det enda man är ute efter då är någon form av materiell belöning alternativt en ledig eftermiddag.

Ta mig fan helt jävla odugligt!

Högaktiningsfullt

Tom A. Hawk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0