P-bot

Jag parkerar på en väg utan parkeringsförbud. Jag står inte i vägen för någon, inte för nära något, inte på någon annans egendom. Vad händer? 550 kronor i böter. Förklaring? "Parkering i terräng i tätbebott område. Anteckning: Klagomål."

Det är alltså någon gammal tant med frisyr som ser ut som ett stackmoln som suttit i sitt kök med blommiga möbler och druckit kokkaffe med koppen på ett litet fat, möjligen hade hon en mandelkubb alternativt finsk pinne i munnen, när hon ser min bil stå på vägen. Hon ringer till polisen som kommer dit och ger mig böter.

VAD FÅR HON UT AV DET???

Jävlar vad jag ska bestrida den boten imorgon. Jag ska bestrida den som ingen bestridigt en bot förut!!!!

Ta mig fan helt jävla odugligt!

Tom A. Hawk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0