Köer

Jag undrar hur stor del av ens liv man ägnar åt att stå i kö. Ta t.ex. en finlandskryssning:


- Man står i kö till leg. kontrollen.

- Man står i kö till biljettkontrollen.

- Man står i kö till påstigningen av båthelvetet.

- Man står i kö in till tax-freen för att alla ska ha sina jävla longdrinks det första dom gör på båten.

- Man står i kö till kassan på tax-freen.

- Man står i kö in till buffén.

- Man står i kö till själva buffén.

- Man står i kö till baren.

- Man står i kö till muggen.

- Man står i kö till landgången.

- Och med största sannolikhet så hamnar man givetvis i bilkö på vägen hem.


Ta mig fan helt jävla odugligt!


Tom A. Hawk


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hejsan! Just nu säljer jag ut mina teckningar för halva priset! Det finns både på kändisar och mixade motiv :-)

2009-05-13 @ 11:52:46
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Håller med dig, det är jobbigt :P

2009-05-13 @ 12:00:40
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0